Hej, mam pytanie odnosnie takiego zestawu zawieszenia do O1 kombi, AHF: amory Kayaba Excel-G + sprężyny RS.
1) Czy jest on mozliwy do zastosowania bez wiekszej rzezby, a najlepiej P&P? Jezeli potrzebne sa jakies przerobki, to jakie?
2) Jezeli tak i ktos posiada takowy, to jak wyglada komfort jazdy? Czy nie robi sie z auta woz na kartofle, tzn. czy moge byc spokojny o moje plomby?
3) O ile samochod idzie w dol i czy zasadne jest zastosowanie tulejek podwyzszajacych na przod?
Wszelkie inne uwagi mile widziane. Z gory dzieki za info
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Zoltar, moglbys troche rozwinac mysl :wink: Czy chodzi ci o to, ze te amory sa kiepskie tak w ogole i dlatego padna, czy nie dadza rady w polaczeniu ze sprezynami z RS'a?
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Zoltar, moglbys troche rozwinac mysl :wink: Czy chodzi ci o to, ze te amory sa kiepskie tak w ogole i dlatego padna, czy nie dadza rady w polaczeniu ze sprezynami z RS'a?
Są dobre, ale do seryjnej sprężyny.
Krótsza zabije je w 20-30 tysięcy.
Chyba, że ktoś lubi niżej i kupowato... Jak przód nosi, podskakuje itd.
Ps.
W innym aucie wrzuce podobny setup... I już przed zmianą odkładam na Bilstein'a
Własnie wymieniłem na nowe po 100 kkm, nie były jeszcze takie złe jak je zdemontowaliśmy, spokojnie jeszcze można na nich smigać, więc te 20- 30 kkm to dla mnie jakies nieporozumienie, biorąc pod uwagę co przechodzą akutart nasze szkodniki.
Dobre zestrojenie, i śmiga bez problemu, powinieneś byc zadowolony.
Jakoś nie podskakuje, i nie nosi i całkiem przyjemnie się nią smiga.
Pozdrawiam
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
Luca, wiec miales / masz u siebie KYB + Eibach i jestes ogolnie zadowolony. Jakiego modelu Eibacha powinienem szukac do kombi i czy znajde je gdzies w dobrej cenie? Wiele osob narzekalo, ze przy Eibachach przod idzie za bardzo w dol. Czy miales wieksze problemy z rysowaniem micha po glebie i kraweznikami?
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Różnie bywało i bywa, nie jest tak źle, daje radę, zawsze jest sansa, że cos niecoś możesz urwać, coś za coś. Ja widać miałem szczęście i wszystko jest ok jak do dziś
Szukasz spręzyn do kombi i tyle, co do ceny ja kupiłem nowy zestaw, daaaaawno temu.
Powodzenia
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
Ja mam Excel-G + Eibach (-30). Jeszcze nie zdażyło mi się zarysować michą, a drogi do i z pracy nie zmieniłem. Raz miałem wrażenie, ze obciera. Jak się okazało, poluzowała się osłona silnika i to ona tarła. Sprężyny kupiłem w Prince (chyba z Poznania) z dostawą do domu ok 600PLN.
Komentarz